Kafir Olmaktan Korunmak İçin Okunacak Dua

KAYNAK: CÜBBELİ AHMET HOCA, DUALARIM, SAYFA 70-71
Muhammed ibni Ali Hakim et-Tirmizî (Rahimehullâh) buyurmuştur ki: Allâhu Te'âlâ'yı bin kere rüyamda gördüm ve O'na: 
“Yâ Rabbi.! Ben (son nefeste) imânımı kaybetmekten korkuyorum.” dedim. O da bana: “Sabahın sünneti ile farzı arasında bir kere şu duâyı okumamı emretti: 

Arapça Okunuşu: 
Allâhümme Yâ Rabb! Yâ Hayy! Yâ Kayyûm! Yâ bedîassemâvati vel ard. Yâ zel celali vel ikram. Yâ men lâ ilâhe illa ente subhaneke innî es'elüke en tuhyiye kalbi bi nûri ma'rifetike ebeden Yâ Allâh! Yâ Allâh! Yâ Allâh! 

Anlamı:
Ey Allâh! Ey Rabb! Yâ Hayy! Ey Kayyûm! Ey göklerin Ve yerin eşsiz yaratıcısı! Ey Celâl ve ikram sâhibi! Ey Kendisinden başka hiçbir ilâh bulunmayan! Seni tenzih ederim! Ben Senden kalbimi ma'rifetinin nûruyla ebediyyen diriltmeni isterim. Yâ Allah! Yâ Allah! Yâ Allah! 

Bir rivâyete göre bu duânın üç kere okunması, diğer bir rivâyete göreyse kırk kere okunması emredilmiştir. 

(Molla İlyas, Akâidu Taftazânî hamişinde, s.134; Yâkûb ibni Seyyid Ali, Şerhu Şir'ati'l-İslâm, sh:556)




Ayrıca bknz:

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »